Wednesday, December 21, 2011

Time is gold ! Semua berlalu dengan terlalu pantas .

http://favim.com/orig/201108/15/book-butterfly-cute-flower-love-Favim.com-123884.jpg

Salam .
Harini , result PMR keluar . wow . memang rasa cuak lah budakbudak yg amek PMR kan ?
Aku tahun depan . Tahun depan tu bukannye lame lagi . lagi beberapa hari je lagi dah nak 2012 .
Masa berlalu dgn pantas .  Semua dah berubah . Macam macam berlaku dari tahun 2011 nak masuk ke 2012 . Semua tu dah dikire memory . 1 saat yg lepas pun memory taw ! //1 saat lepas , aku baru telan ayam.Ayam dlm perut tu memory ea ? xD .

Dekat Whoopers , ade ramai jugak yg ambik PMR . Jojo,Wana,Nurd,Nabilah and sape lagi yep , aku lupe ._. and Jojo dpt due bijik telur letak atas bwh . Terer lah Jojo ! Wana pun terer ! Korang yg dpt A tu sume , aku bangga dgr tau :) aku suke tgok kakak2 aku ni n berjaya and happy . And diorang jugak pembakar semangat aku untuk tahun depan ! hoyeah ! \('-')/

Kalau PMR dpt result best , boleh request something yang daebak kan ? HAHAH contoh macam Ticket concert KAT-TUN or others KPOP concert , esp KARA , T-ARA or SNSD . OMG . bilelahh eonni2 ni nak datang Malaysia ? .___.  

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lwjf50D1hj1qfv91lo1_r1_250.gif

K fine . Lupekan PMR . Jom cerita pasal The Hobbits pulak ! Yea ! sumpah excited ! Ni sambungan dari Lord of The Rings , cd cerita yang first aku kumpul with my bro . Ikat perut mase sekolah , korek duit syiling celah kerusi , buat kerja amal kat rumah nenek . HAHAHA hasil die , nie ha . Tige-tige cd Lord of the Rings kitorang ade !



 

Oh yeah ! The Hobbits ! perlu ditonton . Mengimbau zaman mase darjah 3 . Darjah 4 . Har har . Ingat lagi . My bro and me siap ade tempat rahsie name die , Gondor XD memang tyme tuu kalau tak ikut parents pergi kuliah agama , tgok LOTR . Mesti bile part perang serang-serang , kuat kan volume tv ! so , gempak ! mcm dkt wayang lahhh . konon . 

HAHAHAHAH . Seriously , aku macam jantan . suke cerita perang-perang . game perang-perang . lek arr . baru cool ! takkan nak kumpul barbie sepanjang zaman  kan ? lol -.- oke , go to the next story pulak !

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lwj8aoEIUp1r8wgado1_500.jpg

Orite ! and the last thing nak cerita is ... Jin Tan Manis ! ehh , salah salah . Jin Akanishi ! hoyeah !
Ade rumor mengatekan , JinJin akan balik buat show same2 dgn Kat-tun mase Johny's Countdown 2011-2012 nanti ! OMG O__O"  That was a shocking news from akak Xie Xie Leelai ! Serious , kitorang Hyphens memang mengharapkan bende tu semua betul ! seriously ! Kitorang rindu JinJin nak samesame dgn KT . Nanti boleh tgok AKAME moments lagi , manela tau kan .
“A KAT-TUN/Jin reunion concert with absolutely no silence, no awkwardness, no censorship of words or scripts that must be followed. Just him, and them, together, singing, dancing, reminiscing the old times.”
Omg . Ayat ni buat aku rase mcm nak nangis TT^TT . Jintan manissss ! I miss KAT-TUN with Jin <3 Please make Hyphens wishes come true . Please make a special stage with KAT-TUN . Only you and KAT-TIUN ! please ! I miss BTR moments . I want AKAME moments againnnnn~~

 




Dear Bakanishi , dun go to L.A . Please stay at Japan .

No comments:

Post a Comment