Monday, June 6, 2011

my sec time dreaming of GD&TOP !

  
wake up , wake up and wake wake up *singing Son Dambi's song*
 hey u , good morning :) already breakfast ? good !
and dun forget to make up ur bed , take ur bath and open the windows
cuz insyaAllah , the "rahmat" will come to u :)
http://fc00.deviantart.net/fs6/i/2005/080/8/b/Wake_up_by_azuzephre.png
so , lastnight , what u guys have dream bout ?
maybe not SPECIAL like me :p rofl
bhahaha , but lastnight dream cant get out ffrom ma head maa
cuz it was GD & TOP ! omg O_O
u know what ? i HUG GD's hand ><
omo ! but i wish i hug TOP more ;p
and when GD smile at me ... ouh !
I FELT THAT I WAS IN THE SKY ! *cloud*
and when TOP was in hurry called GD , GD still said
"wait a min , just one pic only" (but act, we take 3-4 pic) haha
im quite dissapointed wif TOP bcoz he doesnt wanna take pic 2gether
-im TOP BIAS actually-

hahahahahah . just hug him in ma DREAM laa .
i wish it was truueee :)) :p
http://3.bp.blogspot.com/_T6dTSKqfcSk/TQoIe19cC6I/AAAAAAAABTI/xBLC0p50XOw/s1600/20101214_top_gd_1.jpg
HOT HOT HOT !



p/s : i wanna BEAST in my dream tonite *pray*

No comments:

Post a Comment