Saturday, February 11, 2012

T-ARA time to LOVE

http://sumandu.files.wordpress.com/2009/11/qri8.jpg

Ahhhh neomu yeppeun Qri eonni ~ ~ ~
Neomu pigonae . Tak dapat tidur + edit blog sampai berubah jadi ntah ape rupe tah , nasib baik ade byk pic t-ara , kurang sket rase rosak blog ni. LOL . And penat menunggu download game ni . fuhh~

Blog dah berubah sisik . HAHA . geli aku dengar sisik -.-''
Amacam korang rase ? oke ke ? aku tak tau lah . biar je lahh . aku rindu pulak theme Star Rider sebelum ni .__.'' tsk tsk .

Oh minggu depan start kelas tambahan . Aaaaaaaaaaaa . tiap tiap hari balik pukul 4.45 o.o''
Aku tak sabar jugak sebenarnye . Tapi kadang kadang aku asyik tepikir PENAT nya tahun ni . Dah la drama sekolah kami handle , rasenye lah kot . Pastu ingat nak ikut kem antarabangsa PBSM tu . Penat penat . Sekolah kata nak buat prep act . Tapi ade kelas tambahan . So means prep = kelas tambahan lah ea ? aaaaaaaaaaaaaa ingatkan prep mcm asrama tu . takde cikgu . hoho .

Orite . Chow Chin Chaw . sedappnyee TT^TT
Harini nak pegi Pahang , abang Mus'ab kawin . Tiap tiap minggu aku pegi kenduri mesti jauh jauh .
Kedah , Johor , Terengganu , Pahang and coming , Penang . HAHA hebad betul (Y)

No comments:

Post a Comment