Wednesday, February 22, 2012

{ Contest } You're my bias !

" Kamenashi Kazuyaaaaaa ! You're my bias ! " jeritku .

"yaa ~ yaa ~ aigoo ~ apehal ni haa ngigau tak ingat dunia betul"tiba-tiba datang suara sengau tersebut memecahkan suasana romantik aku dengan Kame.

"Alahai,kacau line betul lah.Baru nak havoc dalam concert CHAIN ni pun tak boleh"aku merungut sambil mengelap air liura basi yang sedikit meleleh akibat melihat perfomance Kame yang tak menahan HOTnya.

"hoi , kot ye pun masuk contest Nabilah ni,takyah la sampai ter'lalok' depan laptop kau ni."

image03_8.gif


Eh3 , apehal aku buat fanfic pendek yang tak berapa nak buat orang gelak lagi merapu ni ? HAHA ._.'' #haa , aku nampak korang gelak tak ikhlas ! ;p

Oh yeah , Mrs.Dongwoon ade buat contest ni ! Join jangan tak join ! Semangat ni aku masuk contest setelah berkurun aku tak join apa-apa contest.So,aku pun nak buat entry ni untuk gambar yang aku dah edit :) #Hoho maaflah kalau grammar tak betul kat ayat tu , aku edit pukul 12 malam , otak pun mcm ting tong sikit ._.''



3 lucky fairy have been tagged !
Azra [makcik , mane blog hang ? .__.]

K nite nite image26_5.gif

No comments:

Post a Comment