Wednesday, March 21, 2012

Hari result SPM .___.


Tadi aku ambik result SPM aku ._. seriously cuak gila . kfine tipu je . HAHA .
Tadi aku pergi dewan atau dengan kata lanjutnya , aku menyemak nak tau result senior" aku (Y) 
aku pegi lambat tadi . aku tido kejap dekat kelas pasal aku sakit perut . bangun bangun je tengok Yenney dengan Kyra dah ghaib . Aku tak expect diorang turun dewan .

Elok je aku pisat pisat , tiba" Jaba datang duduk dekat sit aku . Datang cerita chapter 4 subjek science pulak tu . Errr --' lepas tu dah la buli aku punya tupai . tsk tsk lol . lepas Jaba bangun je , Udin pulak datang duduk . HAHA macam baru tunggu turn je . Ingat datang cerita apa , pun sama je cerita chapter 4 =..='' aku pun tergelak gelak pasal dia cakap dah lah kelakar , lepas tu tak guna pulak tu cerita dengan bangganya belajar chapter tu . Kecohh je diorang . Alahaii , kenapalah diorang dah tak sama kelas . Diorang sengal je .

Lepas tu , Kyra naik . Aku ajak dia turun balik pasal nak join tgok result jugak . Orang first kitorang tanya result , Kak Sara . Untung gila kak sara ! Dia dapat result bagus , so ayah dia bawak dia pegi KOREA . Kak sara ambik gambar kitorang pegang result dia . HAHA . Mangsa kedua , kak Teha . Then , abang Sharul . Then , abang Kecik lalu , pun jadi mangsa jugak . Kak Syira , kak Bojo and ada akak ni pun jadi mangsa kitorang . HAHA . act nak bertenggek lama lama tapi masetu dah waktu amali solat . so putus hajat nak menyemak lama" .

Masa math pulak , cikgu ceita pasal Pak Kadok . HAHA . semua lepas dengar cikgu cerita macam tak percaya je . cikgu penat menengakkan kebenaran . HAHAH XD time cikgu Haryati and cikgu Kamisah mesti best gila pasal ada sesi gelak :D Cikgu ni kalau masuk mesti aku pecah perut . Sebelum tu time agama , cerita pasal Syurga , aku asik gelak dengan Silmi . Hari ni penuh dengan aura gelak betul --''

http://i1112.photobucket.com/albums/k488/sqacct7/jan11/sayingimages_tumblr_lewvfxhGPY1qgow0ko1_500.jpg

Ehemm , kepada kawan aku yang cakap aku suka gelak tu , sila baca statement atas ni . HAHA . tengok bertapa untungnya kau dengar aku gelak tiap" hari . Bertapa faedahnya gelak nyaring yang kau selalu dengar kat telinga tu ;) lol

Tu je aku nak membebel dekat korang . 良い一日を~ Ja ne~

Omo omo . SNSD datang . benci aku fikir kan benda tu . apakah ? -________-''

No comments:

Post a Comment