Wednesday, April 11, 2012

Im back !



Salam . 
Im back . Kesian blog terabai hampir sebulan ._. Ntah kenapa malas nak update selalu . hoho
Oh ye , sebagai tanda sorry kepada blog yang terabai //bukan nya dia tau apa apa pun --'
aku dah ubah rupa kepada simple template macam dulu balik . Sedap mata aku pandang blog ni bila ubah rupa . Seriously aku cakap , aku dah tak beberapa suka pakai BS pasal leceh nak edit code . aku malas . lagi lagi bila kalau nak ubah rupa , kena buat balik dari A--------------Z . K , aku malas . lalala~ 


Then , dalam pada tu , bias aku semakin bertambah . Mwahahahah .
Bias JPOP semakin bertambah . Ni semua gara gara jdorama yang aku tgok . Ada 19+ drama yang aku kena habiskan . HAHA . Ehh , padahal tahun ni PMR . lol . AAAAAAAAA takpe , release tension sikit . Asyik 24/7 je belajar dekat sekolah . Dah la smpi petang tiap tiap hari. Baik jadi asrama je sekolah aku tu.HAHA

Ada exchange program . Aku memang nak sangat sangat . dah nekad nak isi borang tu . Tapi . . .  jeng jeng jeng . Parents aku tak kasi . TIDAK MEMBENARKAN . aku nak sangat . masa first time Cikgu Rashid cakap , seriously aku memang dalam hati dah cakap "aku nak!" . Tapi aku tak tau lah kenapa parents aku tak kasi . sedangkan ni peluang keemasan and satu chance and satu experience yang kau tak dapat dekat malaysia . pasal kau pergi luar negara . ntah la . aku malas nak fikir . aku tengah bad mood sebenarnya tapi aku malas nak tunjuk -.-''

K . salam . nite .

Hari ni ada gempa bumi di Acheh dan melibatkan semenanjung Malaysia sekali . Doakan para muslimin dan muslimat di sini selamat dari bencana dan malapetaka . InsyaAllah , doakan juga tidak berlakunya tsunami seperti tahun yang lalu . Aminn .

No comments:

Post a Comment