Friday, June 15, 2012

Uta Utau !

http://ww1.sinaimg.cn/large/6ef11c8ajw1dpj3eivx3rj.jpg
Comel ._. 2 minggu cuti , aku tak tgok pun Risou No Musuko -.-


Dah lama tak update . cuti 2 minggu pun aku tak sentuh blog ni . nyan nyann .
haritu cadang nak tgok Risou No Musuko and Bakaleya No Shiritsu masa cuti . puii . satu cite pun aku tak tgok . aku tak tau lah apa aku buat masa cuti . aku rasa cuti tu sehari je lmao . sumpah kejap gila . apa yg aku buat time cuti ? ntah la . Aaaaaaaaaaa rasa nak rewind balik cuti tu . seriously rasa macam ahh shit kejap dushh . haha apa aku type ni ?

Hey Say Jump pun ada album baru , yatta!! JUMP World . aku tgh download the making deme . berkurun nak download mende alah tu . nak tgok Music Bank pun tak dpt psl extension tak cukup rumah lol . lagu lagu dlm album tu best esp Uta Utau . HAHAHAHAHAHA . boleh gila aku rape butang replay mp4 aku tu . lagi gila psl lagu tu asyik ulang ayat "UTA UTAU" . comel . comeeeeeeeeeeeeeeeeeeel .

Lagu  つなぐ手と手 (Hands and connect maksud dia , berdasarkan incik google trans) pun best serious best rentak dia . lagu ni seriously masa aku tension pasal result exam , lagu ni buat aku tenang . sebelum tidur pun mesti aku dgr lagu ni . cuba tekan nama lagu tu , cuba dengar . seriously , lagu ni buat aku rasa calm bila aku rasa nak bunuh diri lepas exam . hahaha oke itu cuma satu hiperbola lol . Then , lagu Vampire lah yang aku dgr dia cakap PAPAYA tu . hahaha . wanoooo , papaya tu vampire lah -.- engrish betul -.-

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4zx1hklFz1r5a62do1_r2_250.gif
Dua orang ketemene lompat lompat nyanyi Uta Utau . kecoh je dalam konti ni .


Folio sejarah and geo tak siap lagi dushhh . dah la kena buat perenggan . adoii penat betul . hmmm .

hari rabu tu , aku sanggup bangun pukul 2.00 pagi pasal nak tgok Euro UEFA . ohmaigod german , i love youuuuuuuuuu . aku dgn kakak aku mesej-mesej sepanjang malam masa tgok euro . dok ngumpat pasal euro . ingat lagi ayat aku gini .

Me : Kakak , org astro ni cakap coach-coach mesia ramal Belanda menang . Nooooo , its GERMAN !
Kakak : si kambing hitam pulak cakap German menang . Go Germannn !

Then , bila masuk goal pertama , kakak aku mesej . . .

Kakak : tadi siapa cakap Belanda menang ? ohhhh pelissssssssss . hahahahah

 
HAHAHA sumpah kelakar . kitorang bersemangat betul malam tu . peminat tegar ni lol . Ozil buat aku gila sorang sorang depan tv . mwahahaha . teror lah Gomez , 3 goal dlm match Euro tu dia goal kan . tp kesian Robben kena tanduk dgn schenweneiger  lol cane ntah nak eja nama dia . kepala Robben berdarah . err sakit gila aku tengok darah dia mengalir . aaaaa sakit . lemah nadi aku . lemah lutut segala lutut aku .

Ok , besok ada rombongan KRK . pegi MOZAK and Balai Cerap Al-Khawarizmi . lol mama gelak dengar kitorang gi balai cerap pasal haritu family day tu dekat situ tanjung bidara jugak . dah la dekat dengan balai cerap tu . lol mmg jodoh aku bulan ni dgn tanjung bidara ke ? -.- haha .

No comments:

Post a Comment