Thursday, July 26, 2012

Terima kasih kerana terus menjadi misteri .



AAAA kesian nya kekasih jantung blog aku ni , kena tinggal sebulan . hoho . Maklumlah jadual mengalahkan artist , tiap tiap hari kena kejar dengan paparazi . Ewahh , famous gitu ! Kalah Najwa Latif . Kfine tetiba je . lol tajuk entry ni macam nak kena gelak je . Siapa misteri ?

Aku tiba-tiba tengah mengalami macam Ravin . Orang misteri dengan suara , tanpa diketahui rupa . Oh tidakkkk , suara kau . Aku tengah fall in love dengan tuan milik suara tu . Tapi bagi aku , orang tu terus misteri . Suara yang muncul dalam download's list tu still dalam kepala . Nevermind , I'll keep hunting you baybeh ! cett .

Sekarang bulan Ramadhan and lebih terperinci lagi , dah hujung bulan July . Bulan Aug , 6.8.2012 trial PMR . Lawa sangat lah tarikh tu , memang macam nak kena campak dalam gaung buku report tu nanti . InsyaAllah , usaha takat yang mampu , kerah tenaga secukup rasa , nak dapat yang cemerlang ! teringin nak belajar luar negara ;__; nak pergi mana mana asalkan boleh buat apa yang aku minat ;__; kalau dapat buat animation dekat Japan , lagi lah bonus ;__;



Sekarang ni aku tengah pegi menggatal ikut cerita Sprout tu . Oh Souhei , aku menyampah Sou-channnn . Hehe tarik balik ayat tadi . Act , watak Fujiko tu menjadi pasal ramai menyampah dengar cara dia goda Chinen lalala~ Kalau korang tengok , mesti korang faham perasaan Miku , contohnya macam kalau korang tgok bias/crush korang dengan org lain , sedangkan kau dengan dia lagi rapat . So , meaning macam sakit hati sikit lah tgok cerita tu hahahahaa . Aku sensitive sikit part part gitu :p

Then , sebenarnya , balik Ausie hari tu aku ingat nak tulis pasal 7 days of the trips dekat blog ni . Tapi setiap kali nak tekan keyboard ni , mesti rasa macam eh pehal aku blank ni . hoho biasalah tu , masalah hidup . lol . Kalau boleh nak cerita jugak ! seriously , best sangat . Memang terasa macam nak tampar diri cakap 'Kau dah sampai Ausie lah . Tu , tak nampak tu Opera House?' , bermonolog sendiri masa sampai sana . HAHAH . Dah la winter time tu , terasa macam selama ni memang satu musim je dekat Malaysia ni . Sejuk dia best , nyaman , aircond pun jatuh nombor sepuluh . 

Erm , sebelum aku start merepek baik stop . lalalalalaaa~~~<3 Minna , jangan lupa bangun sahur ! pasal sahur tu ada kebaikan dan syafaat nya :))


// suara misteri terus menghantui *u* suara serak serak basah tu *u* i hate yewwww :>

No comments:

Post a Comment