Sunday, July 29, 2012

Testing testing 123 ! TEST a.k.a EXAM !



Cett apa tu dgn tajuk tu ? Tu namanye gabungan spara bulat . lol ntah pape ntah aku mlm ni . Almaklumlah menjadi cerita orang nak exam . Exam woii , exam , jangan adap sketch book kau tu , dayah -.- heh .  Aku rasa mcm aku nak bagi satu dunia yg aku nak trial . Belum pekse sebenar , smpi ahli planet lain pun tahu agaknye . wekk jgn layan org tension cam aku ni , sumpah merapu . Haha aku teringat ayat lina , "mcm nak perang" . Agaknya mcm mana la org yg belajar tinggi2 tu , aku baru nak gerak gempur pun rasa mcm tak cukup cukup memory card dlm otak ni . Hehh .



Oh ye , dah lah T-ARA ada kes . Lepas tu , bln 10 ni deme nak datang . Heh , mmg macam nak kena bom lah . Kes tu pulak , aku mcm still 50/50 nak caye allkpop tu . Cukuplah allkpop tak betul dkt 6theory tu , tak payah lah smpi main article pun nak melebih lebih . Tunggu je lah CCM punya official statement .

<--my new artwork ! :D

Oke balik pada cerita , bluekkkk , CCM tu pun dua kali lima allkpop jgk kdg2 /flips hair/ . Watever pun , hwayoung jgnlah tukar ke cube . Kalau tak , AKWARD akan muncul ._." ohoho ntah , who knows /k tetiba je/. Tak pun ni hanya propaganda CCM untuk buat kekurangan ahli T-ara yg smkin bertambah (?) Maybe CCM xnak org bash kenapa Hwayoung keluar tiba tiba , so dia suruh T-ara berlakon . hmm (?)

Lol entah lahh . No comment -____- me want the old T-ARA . Forever 7 . Forever funny . Forever daebak ! I'm Queen and I enjoy that time . Tak nak berpihak kepada sesiapa pasal macam still confused . Watever it is , I won't overacted like burn the album bla bla bla . rugi duit kau je -.-'' hehehh .
Oke cukup lah bercerabih , nak tido . Jya ~~ oYUTOsuminasai ~~ oCLEARsuminasai ~~ 



//ps ; ni fest time update guna fon *wave wave n bow*

No comments:

Post a Comment