Monday, October 31, 2011

Budak kecikk ... =="

http://24.media.tumblr.com/tumblr_ldtici1rCz1qc2toto1_400.jpg

//aku suke tengok Mason comel , tapi benci bile die mengade-ngade dalam T-ara Hello Baby =="

hee~ act , tadi adik sedare aku baru balik . Comel . tapi ........ AHHHHH~~~rase nakk gigit  pun ade jugak =="hahaha , takdelah , main2 je . Mule mule die buat muka malu taik kuceng , pastu bile gurauguau deshu2 pistol , die bkn je makin datang dekat , die mula meng-investigate bilik aku ade mainan ke tidok //adoii , budak form2 nih da tade mainan lagi dah laa . Pastu aku bukak lah game kat lappy . Dia main game dekat y8 and apetah . Aku mula2 bukakkan utube , suruh die tgok Spongebob senyap2 dalam bilik , aku nak buat air :) //bagus kan anak dara ni ? ^^ tapi , dia nak main game . pastu aku pun bukaklah game jln2 pastu bom kan jalan yang tersekat . Pastu , aku ingat dah boleh buat air panas dengan aman , jeng3 , dia datang dapur , "akakk , orang kita mati kene bom tu " ahhhhh~ aku terpaksa berlari untuk replay balik game tuh . Pastu sambung hidang air and mknn . Then , "akakkk , orang tu mati lagi , kene bom " HAHAHA aku pun sabar dan bukak game dress up . 

// ni hasil dress up game yang dia main tuh . Pandai pulak die pilih baju lawa lawa  :)

Sambil game tu loading dengan lambat //banyak sangat game die nak bukak , aku bukak lah MV Dont Touch My Girl-Boyfriend pasal tu satusatu nye MV yang ade dlm lappy aku . Dia senyap je . Pastu bile part Youngmin , die telan air liur //HAHAH xD handsome sangat ke sampai hang gitu skali xD .

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lsmrmrwzji1r4os7lo8_500.png

Then , die tak bagi bukak lagi , die tak suke rupenye //ciss~.~ . Bile dah main , main dan main , nenek dia ajak balik :) <-- senyuman keriangan terpancar kat muka aku dalam bilik . Andddd , dia nangis meraung2 tanak balik , nak main game ! die sampai menangkup2 kat depan rumah pasal tak nak balik . Kuat pulak tuh . Haha , aku rasa macam nak gigit je pipi die yang tak lah tembam pun pasal dia kurus . So , aku rasa , nasib baik aku takde adik . Kalau tak ... huahhhhh~~ Kakak die jadi monster paling ganas di duniaaaaa~~ xDD

p/s : semalam aku buat GIF ! fest time weyy ! fest time !!! :DD *excited*

 // first , GIF miura !! <33 Tak payah minum green tea , tgok smile die pun dah fresh xD
 // sec , GIF jiyeonn ! <33 ade dua version :) aku buat jd avatar dkt 6theory :)

Orite ^.- aku on balik hai khamis ! hari terkahir memperjuangkann diri di medan perang setelah mengulangkaji pelajaran selama 3 minggu lebih ! :D *hwaiting!*

No comments:

Post a Comment